2017. augusztus 9., szerda

Pöttyös hálóing


   Nekem jót tesz a határidős munka. A nyaralás előtti napokban a hatéves rágta a fülemet, hogy varrjak neki egy hálóinget (ha már a bátyja ugye pizsamát kapott). És lám.



  A vállban és ujjvégben húzott fazon aranyos és látványos, de eléggé megszenvedtem vele, mert a leíráshoz hűen, pertli gumival csináltam. Legközelebb a hagyományos ráncolós módszerrel próbálnám meg, hátha rugalmas anyagon is kivitelezgető. - A nyakrészt viszont én bonyolítottam meg szándékosan. Hamis gomboláspánt helyett igazit kapott, két fémpatenttal. A hatáves természetesen minden adandó alkalommal ki-be kapcsolgatja.



  Az egész hálóingben azonban mégiscsak a hossza a legjobb. Most kábé földig ér, és ezzel minden más aktuális ruhadarabot ver a hatéves ruhatárában. Ahogy kecses mozdulatokkal felemeli, ha lépcsőn megy felfelé, ahogy táncol benne átszellemült arccal...! Nos, nem "élt" hiába ez a hálóing!


Szabásminta: Big Sis (Ottobre, 2015/6.)
140-es méret, változtatásokkal


Szép estét!

Rita

2 megjegyzés:

  1. Oh, wie schön das Nachthemd geworden ist. Ich kann gut verstehen, dass deine Tochter glücklich darüber ist.

    VálaszTörlés
  2. Neee! A hatéves már ilyen magas? Vagy csak a nyakigláb hálóing teszi azzá?
    Nagyon ügyes vagy! Igen, a határidő kikényszeríti az emberből a teendőt.
    Zene: azért ajánlottam neked a videót, mert te vagy a zene zseni. Én sem ismertem, de nagyon örülök, hogy megismerhettem. Sokat hallottam arról, hogy a jó hang adja a zeneszám alapját Ez itt teljesül. Rajongtam érte.
    Beiskolázás: lassan kezdődik feléltek a suli. Ma az áruházban ketten is álltak előttem akik sok szép fedőfedelű füzetet vettek, ceruzákat, radírt. Az embernek kedve támad beleírni a finom illatú füzetekbe. Imádtam az iskolakezdést is. De a suli befejezését is. Mikor végre nem kellett időre hazaérni a gyerekkel és másnap korán kelni. Együtt lehettünk...Ebből is elég. Uncsi lesz a sok szabadidő.

    VálaszTörlés